Sfoglia per Autore
Partnering Turistico. L’impostazione, la creazione, l’organizzazione ed il rinforzo continuo di una partnership strategica di successo
2007-01-01 Droli, Maurizio
L’unione fa la forza
2008-01-01 Droli, Maurizio
Valorizzare il mosaico paesistico-culturale attraverso l’Albergo Diffuso virtuoso. Backstage di partnering strategico
2010-01-01 Droli, Maurizio
Vantaggio co-marketing. Mercati difficili, lavoro di squadra e rilancio dell’italian style
2011-01-01 Droli, Maurizio
Ripartire dalla bellezza. Gestione e marketing delle opportunità d´innovazione nell´albergo diffuso nei centri storici e nelle aree rurali
2012-01-01 Droli, Maurizio; Dall'Ara, G.
Marketing innovativo nelle Alpi. Il ruolo dell’analisi di fattibilità nelle imprese per l’Ospitalità Diffusa
2012-01-01 Droli, Maurizio
Le competenze dinamiche nello sviluppo del turismo rurale: un’ipotesi di macro-classificazione
2012-01-01 Droli, Maurizio
Leapfrogging Business-to-Business Trade Contacts to Shorten Leisure and Entertainment Activities and Engender Tourism Innovation in EU Countries: A Resource-based Assessment
2013-01-01 Droli, Maurizio; Iseppi, Luca; Chang, Ting Fa Margherita
Discovering Consistency of Inter-firm Trade Contacts as Performance Indicator: Advancements, Dilemmas and Perspectives
2013-01-01 Droli, Maurizio
Il rilancio turistico-economico dei piccoli centri storici: risultati, innovazioni e necessità di partenariato nell’Esperienza dell’Albergo Diffuso
2013-01-01 Droli, Maurizio
La gestione strategica degli inter-firm trade contacts sul mercato business-to-business dell’UE: un approccio resource-based view
2013-01-01 Droli, Maurizio; Chang, Ting Fa Margherita; Iseppi, Luca
Managing strictly local entrepreneurial opportunities: best practices of firm innovation within the Albergo Diffuso
2013-01-01 Droli, Maurizio
Developing Health Tourism in Healthier Rural Areas: the Role of Matrix-resources
2013-01-01 Droli, Maurizio; Osti, L.
Rating Rural Hamlets for their Business Start-Up Potentials: Reality or Utopia?
2013-01-01 Droli, Maurizio
Lombardy and Veneto Biocultural Fingerprint: a Driving Force for Tourism and Residential Attraction
2013-01-01 Iseppi, Luca; Chang, Ting Fa Margherita; Droli, Maurizio
The Skyline of the Italian Rural Villages: a Business Plan Resource in the Widespread Hospitality? A Survey of Montemurro Village
2013-01-01 Bernecoli, M.; Pepe, A.; Percoco, A.; Droli, Maurizio
“Salus per loca amoena”: An analysis of rural landscape for health and wellness tourism
2013-01-01 Droli, Maurizio; Osti, L.
Revealing Ghost Business to Business Clients Throught Gosh's Model. A Challenge for EU Leisure and Entertainment Activities
2013-01-01 Droli, Maurizio; Chang, Ting Fa Margherita; Iseppi, Luca
The Value of Street Furniture as a Resource For Business and Tourism Development. The Case Of The Dro Municipality in Trentino
2013-01-01 Bresciani, R.; Droli, Maurizio
Managing trade contacts in HotRest intermediate markets: a resource-based view analysis in EU countries
2014-01-01 Droli, Maurizio; Chang, Ting Fa Margherita; Iseppi, Luca; Piccinini, Livio Clemente
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile