Sfoglia per Autore
L'uso dei modelli di Rasch nei modelli multilivello per la valutazione di un servizio
2005-01-01 Zanarotti, M. C.; Pagani, Laura
Misure di Rasch e modelli multilivello nella valutazione di un servizio.
2005-01-01 Zanarotti, M. C.; Pagani, Laura
L'uso delle misure di Rasch per la costruzione di un indicatore sintetico di performance.
2005-01-01 Pagani, Laura; Zanarotti, M. C.
A two-step procedure to analize users' satisfaction
2007-01-01 Ferrari, P; Fiorio, C. V.; Pagani, Laura
La misurazione della customer satisfaction in un'Azienda pubblica di servizi alla persona: quali implicazioni per il menagement?
2007-01-01 Mason, Michela Cesarina; Bruno, S; Pagani, Laura
Property structure and internationalization: some empirical evidences of Small and Medium Enterprises
2007-01-01 Lokar, A; Mason, Michela Cesarina; Pagani, Laura
Analysis of university courses with Rasch measurements: item validation and multilevel models
2007-01-01 Zanarotti, C; Pagani, Laura
The Use of Multilevel and Rasch Models in Item Response Data Analysis
2008-01-01 Pagani, Laura; Zanarotti, Chiara
Hierarchical Generalized Linear Logistic Models versus canonical Rasch and Multilevel Analysis with application to University Evaluation Data
2008-01-01 Pagani, Laura; Zanarotti, Chiara
A two-step procedure to analyse users' satisfaction
2008-01-01 Fiorio, C. V.; P., Ferrari; Pagani, Laura
Measuring Customer Satisfaction in a Public Service: a case study
2009-01-01 Pagani, Laura; Zaccomer, Gian Pietro; Zanarotti, M. C.
Some Uses of Rasch Models Parameters in Customer Satisfaction Data Analysis
2010-01-01 Pagani, Laura; Zanarotti, Mc
Motivation to achieve academicaly: Rasch analysis and first results regarding correlation with students outcomes at the University of Udine
2011-01-01 Gori, Enrico; Pagani, Laura; Michela, Battauz
Il prezzo dei vini di qualità del Friuli Venezia Giulia: una prima analisi dei dati di fonte camerale
2011-01-01 Marangon, Francesco; Pagani, Laura; Troiano, Stefania; Zaccomer, Gian Pietro
Complementary use of diferent methods to evaluate Customer Satisfaction of services with subgroups data
2011-01-01 Maria Chiara, Zanarotti; Pagani, Laura
A Two-Step Approach to Analyze Satisfaction Data
2011-01-01 PIER ALDA, Ferrari; Pagani, Laura; CARLO V., Fiorio
The Customer Satisfaction measure in public services: the case of an Italian Chamber of Commerce
2011-01-01 Pagani, Laura; Zaccomer, Gian Pietro; M. C., Zanarotti
Evaluation of customer satisfaction of services with subgroups data
2012-01-01 Zanarotti, M. C.; Pagani, Laura
LONGITUDINAL RASCH MODEL FOR SELF ASSESSMENT OF SIDE EFFECTS IN CHEMOTHERAPY CYCLES
2012-01-01 Pagani, Laura; M. C., Zanarotti
Ordinal longitudinal data analysis using multilevel Rasch model in the context of chemotherapy side effects
2012-01-01 Maria Chiara, Zanarotti; Pagani, Laura
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile