Sfoglia per Autore
Unpacking the privacy paradox of consumers: A psychological perspective
2021-01-01 Massara, F.; Raggiotto, F.; Voss, W. G.
How do Customers Respond to External Store Environment? Analyzing the New Luxury Segment
2021-01-01 Raggiotto, F; Mason, M. C.; Moretti, A.; Paggiaro, A.
It’s Not Just a Game: Virtual Edgework and Subjective Well-Being in E-Sports
2022-01-01 Raggiotto, Francesco; Scarpi, Daniele
Oltre il divario di genere per crescere
2022-01-01 Compagno, C.; Raggiotto, F.
Untying the knot: Drivers of the intention to downgrade the relationship in B2B service contexts
2022-01-01 Scarpi, Daniele; Raggiotto, Francesco; Visentin, Marco
Mind the Age Gap! How Problematic Internet Use Affects Adults’ and Emerging Adults’ Well-Being and Prosocial Consumer Behavior
2023-01-01 Raggiotto, Francesco; Mazzoni, Elvis; Benassi, Mariagrazia; Panesi, Sabrina; Vacondio, Martina; Filippi, Silvia; Turati, Alice; Benvenuti, Martina
La trasformazione digitale nelle PMI italiane: un’analisi esplorativa
2023-01-01 Compagno, Cristiana; Raggiotto, Francesco; Benvenuti, Martina; Mazzoni, Elvis
A construal level view of contemporary heritage tourism
2023-01-01 Scarpi, D.; Raggiotto, F.
Care management to improve retail customers' and employees’ satisfaction
2023-01-01 Raggiotto, Francesco; Compagno, Cristiana; Scarpi, Daniele
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile