CARZEDDA, MATTEO

CARZEDDA, MATTEO  

DIES - DIPARTIMENTO DI SCIENZE ECONOMICHE E STATISTICHE  

Mostra records
Risultati 1 - 9 di 9 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Consumer satisfaction in Alternative Food Networks (AFNs): Evidence from Northern Italy 1-gen-2018 Carzedda, Matteo; Marangon, Francesco; Nassivera, Federico; Troiano, Stefania
Gestione collettiva dei patrimoni fondiari montani: le Associazioni Fondiarie e il caso dell’Asfo Erbezzo 1-gen-2022 Bassi, Ivana; Carzedda, Matteo; Iseppi, Luca
Households' preferences for wood in home heating systems: Does sustainability matter? 1-gen-2022 Troiano, Stefania; Novelli, Veronica; Geatti, Paola; Carzedda, Matteo; Marangon, Francesco; Ceccon, Luciano
Italian millennials' preferences for wine: an exploratory study 1-gen-2020 Nassivera, F.; Gallenti, G.; Troiano, S.; Marangon, F.; Cosmina, M.; Bogoni, P.; Campisi, B.; Carzedda, M.
L'innovazione sociale e la seconda rivoluzione verde 1-gen-2015 Carzedda, Matteo
Rasch analysis of consumer attitudes towards the mountain product label 1-gen-2022 Bassi, I.; Carzedda, M.; Gori, E.; Iseppi, L.
Soft innovations and Alternative Food Networks for sustainable agrifood systems 22-feb-2018 Carzedda, Matteo
Sustainable development in the alps: The mountaineering villages (Bergsteigerdörfer) initiative 1-gen-2021 Bassi, I.; Carzedda, M.; Iseppi, L.; Nassivera, F.
Urban food security and strategic planning: Involving millennials in urban agriculture 1-gen-2021 Carzedda, M.; Nassivera, F.; Marangon, F.; Troiano, S.; Iseppi, L.; Bassi, I.