CRISCI, Francesco
CRISCI, Francesco
DIES - DIPARTIMENTO DI SCIENZE ECONOMICHE E STATISTICHE
"Arduino e processi di market creation: Working Consumers, 'traslazione' e Institutional Work"
2016-01-01 Crisci, Francesco
"From Objects to Things" in the World of Aldus Manutius (1494-1515): Renaissance Publishing, and Institutional Dynamics in Markets
2018-01-01 Crisci, Francesco
"La devoluzione nelle politiche culturali Italiane. Alcuni elementi di analisi per gli operatori dell’industria museale e delle performing arts"
2003-01-01 Crisci, Francesco; Moretti, Andrea
Aiming at family target: A museum challenge
2016-01-01 Cicero, Lucia; Chiarvesio, Maria; Crisci, Francesco
Appendice 3. La definizione dei ruoli organizzativi nelle compagnie teatrali: il caso CSS Udine
2004-01-01 Crisci, Francesco
Archive and Market Dynamics: (History of) Library, (Digital) Humanities, and “Cultural Memory Institutions”
2022-01-01 Crisci, Francesco
Arduino e il movimento dei makers: extended self e working consumers tra software culture e digital labor
2015-01-01 Crisci, Francesco
Boundary Objects, “Translation” and Institutional Work: “Consuming History” and “A History of the World in 100 Objects”
2016-01-01 Crisci, Francesco
Contesti territoriali e reti tra organizzazioni museali: cooperazione e processi di valorizzazione
2004-01-01 Collodi, D; Crisci, Francesco; Moretti, Andrea
Critical Management Education, "the role of the reader", and "new media literacy": teaching management studies as a social practice
2020-01-01 Crisci, Francesco
Dalla parte di Jean Vilar: il Festival di Avignone e il mito fondativo del "teatro popolare"
2010-01-01 Crisci, Francesco
Destinazioni, identità e comunità: una prospettiva interpretativa di natura economico-manageriale
2013-01-01 Crisci, Francesco
Du côté de chez Vilar. Le Théâtre populaire au Festival d’Avignon: une stratégie pour l’integration de la filière du spectacle vivant
2007-01-01 Collodi, D; Crisci, Francesco; Moretti, Andrea
Fakes and Forgeries in Consumer Research: “Coping with the Past” between Material Culture, Digital Artefacts, and “Cultural Analytics”
2019-01-01 Crisci, Francesco
Festina Lente” as a motto and “a dolphin twisted around an anchor” as a symbol: Brand meaning, materiality of book and the printing revolution”
2021-01-01 Crisci, Francesco
From "Community as Concrete Utopia" to "Harmonic Innovation": a historical approach to entrepreneurial innovation.
2022-01-01 Cagnina, Maria Rosita; Crisci, Francesco
From “Community as Concrete Utopia” to “Harmonic Innovation”: A Historical Approach to Entrepreneurial Innovation
2022-01-01 Crisci, Francesco; Cagnina, Maria Rosita
Gestire la conoscenza di una rete museale. I musei della/nella provincia di Gorizia
2003-01-01 Collodi, Donata; Crisci, Francesco; Moretti, Andrea
Il consumer behavior dei prodotti artistico-culturali: analisi dell'esperienza d'ascolto di musica classica
2008-01-01 Collodi, Donata; Crisci, Francesco; Moretti, Andrea
Il consumo di esperienze artistiche nella produzione culturale
2009-01-01 Collodi, D; Crisci, Francesco; Moretti, Andrea