MASON, Michela Cesarina

MASON, Michela Cesarina  

DIES - DIPARTIMENTO DI SCIENZE ECONOMICHE E STATISTICHE  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 134 (tempo di esecuzione: 0.028 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A local hypothesis for the development of the fisheries and aquacultural sector in Friuli Venezia Giulia, Italy 1-gen-2004 Ballestrazzi, R; Mason, Michela Cesarina
A structural model approach to motivations of tourists attending festival:the case of food events 1-gen-2008 RIGATTI LUCHINI, S; Mason, Michela Cesarina; Paggiaro, A.
Advertising in extreme vs traditional sports. Is there a difference? 1-gen-2018 Mason, M. C.; Moretti, A; Scarpi, D; Raggiotto, F
Agroalimentare e turismo nel Friuli-Venezia Giulia: interazioni e sinergie 1-gen-2002 Prestamburgo, S; Mason, Michela Cesarina
An empirical assessment of the effects of quality, value and customer satisfaction on consumer behavioral intentions in food events 1-gen-2010 Mason, Michela Cesarina; RIGATTI LUCHINI, S.
An ugly store in a beautiful place? Exploring the effect of store interior and urban design on consumers’ inferences and store patronage intentions 1-gen-2014 De Nisco, A.; Mason, Michela Cesarina
Analisi dei consumi alimentari delle famiglie 1-gen-2002 RIGATTI LUCHINI, S; Bonera, P; Mason, Michela Cesarina
Analisi multidimensionale della sostenibilità in acquacoltura 1-gen-2002 Prestamburgo, S; Mason, Michela Cesarina
Antecedents and moderators of golf tourists’ behavioral intention 1-gen-2015 Mason, Michela Cesarina; Moretti, Andrea
Archeologia industriale, cultural heritage, turismo culturale. Il caso Amideria Chiozza 1-gen-2020 Mason, Michela Cesarina; Minguzzi, Simonetta; Zannini, Andrea; Ciani, Stefano
Assessing the impact of Lipstick Effect on consumer choices. Evidence from a Masstige context. 1-gen-2016 Mason, Michela Cesarina; Moretti, Andrea; Raggiotto, Francesco
Behavioural intention in event marketing. The case of asparagus micro-industry in Friuli Venezia Giulia. Turismo enogastronomico e intenzioni comportamentali nell’Event Marketing. La microfiliera dell'asparago in Friuli Venezia Giulia. 1-gen-2011 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Between Sacred and Profane. A Systematic Literature Review on Religious Tourism in Marketing Research 1-gen-2016 Moretti, Andrea; Mason, Michela Cesarina; Raggiotto, Francesco
Cambiamento strutturale nella domanda di carni in Bulgaria durante la transizione: un’applicazione di un modello di domanda inverso 1-gen-2002 RIGATTI LUCHINI, S; Mason, Michela Cesarina
Causes of FDI on the transition process: a four country comparison case 1-gen-2008 Lokar, A; Bajzikova, L; Mason, Michela Cesarina
Celebrating local products: the role of food events 1-gen-2010 Mason, Michela Cesarina; Paggiaro, A.
Collateral, mutual guarantees and the entrepreneurial orientation of SMEs 1-gen-2019 Beltrame, Federico; Floreani, Josanco; Grassetti, Luca; Mason, Michela Cesarina; Miani, Stefano
A conceptualization of the relationships between quality, satisfaction, behavioral intention and awareness of a festival 1-gen-2013 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
CONCEPTUALIZING TRIATHLON SPORT EVENT TRAVELERS’ BEHAVIOR 1-gen-2019 Mason, michela cesarina; Moretti, Andrea; Raggiotto, Francesco; Paggiaro, Adriano
CONCEPTUALIZING TRIATHLON SPORT EVENT TRAVELLERS' BEHAVIOR 1-gen-2018 Mason, M. C.; Moretti, A.; Raggiotto, F.; Paggiaro, A.