Sfoglia per Autore
La gestione finanziaria
2008-01-01 Nassivera, Federico
Gli attributi intrinseci ed estrinseci della qualità dei prodotti agroalimentari fra customer satisfaction e loyalty. Riflessioni teoriche e analisi di un caso studio
2009-01-01 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Packaging e comunicazione: una ricerca empirica nelle zone vinicole del Friuli Venezia Giuli
2009-01-01 de Luca, P.; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Qualità, soddisfazione e awareness nella prospettiva del Festival
2010-01-01 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Incorporating biogas in ethical value and motivations driving farmed fish choice.An empirical analysis of consumer attitudes and behaviour in Italy
2010-01-01 Ballestrazzi, Rodolfo; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Green Marketing and Renewable Energy: Evidence on Motivations and Behaviour in the Aquacultural Market
2011-01-01 Ballestrazzi, Rodolfo; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Behavioural intention in event marketing. The case of asparagus micro-industry in Friuli Venezia Giulia. Turismo enogastronomico e intenzioni comportamentali nell’Event Marketing. La microfiliera dell'asparago in Friuli Venezia Giulia.
2011-01-01 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
ASSESSMENT OF CUSTOMER SATISFACTION AT FARM GATE MARKETS
2012-01-01 Rosa, Franco; Nassivera, Federico
Marketing della filiera dei crostacei
2012-01-01 Nassivera, Federico
Measuring the reactivity of bilingual consumers to an alternative use of language. A case study for the region Friuli Venezia Giulia
2012-01-01 Sillani, Sandro; Rosa, Franco; Nassivera, Federico
Metodi di marketing quantitativo
2012-01-01 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Marketing relazionale nella filiera delle agroenergie
2012-04-16 Nassivera, Federico
A conceptualization of the relationships between quality, satisfaction, behavioral intention and awareness of a festival
2013-01-01 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
The Recent Crisis Impact on the Economies of Some Countries of Central and Eastern Europe
2013-01-01 Lokar, A; Bajzikova, B; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Consumer perceptions and motivations in choice of minimally processed vegetables: the case of lamb’s lettuce (Valerianella Locusta (L.)
2013-01-01 Nassivera, Federico; Sillani, Sandro
Gli attributi intrinseci ed estrinseci della qualità dei prodotti agroalimentari fra customer satisfaction e loyalty. Riflessioni teoriche e analisi di un caso studio
2014-01-01 Nassivera, Federico; Mason, Michela Cesarina
Consumer behavior in choice of minimally processed vegetables and implications for marketing strategies
2015-01-01 Sillani, Sandro; Nassivera, Federico
Consumer perceptions and motivations in choice of minimally processed vegetables: a case study in Italy
2015-01-01 Nassivera, F.; Sillani, Sandro
Social farming: a proposal to explore the effects of structural and relational variables on social farm results
2016-01-01 Bassi, I.; Nassivera, F.; Piani, L.
Consumer attitudes towards social farm foods
2016-01-01 Bassi, Ivana; Nassivera, Federico; Piani, Lucia
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile