Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 53
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
La gestione finanziaria 1-gen-2008 Nassivera, Federico
Packaging e comunicazione: una ricerca empirica nelle zone vinicole del Friuli Venezia Giuli 1-gen-2009 de Luca, P.; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Gli attributi intrinseci ed estrinseci della qualità dei prodotti agroalimentari fra customer satisfaction e loyalty. Riflessioni teoriche e analisi di un caso studio 1-gen-2009 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Qualità, soddisfazione e awareness nella prospettiva del Festival 1-gen-2010 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Incorporating biogas in ethical value and motivations driving farmed fish choice.An empirical analysis of consumer attitudes and behaviour in Italy 1-gen-2010 Ballestrazzi, Rodolfo; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Green Marketing and Renewable Energy: Evidence on Motivations and Behaviour in the Aquacultural Market 1-gen-2011 Ballestrazzi, Rodolfo; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Behavioural intention in event marketing. The case of asparagus micro-industry in Friuli Venezia Giulia. Turismo enogastronomico e intenzioni comportamentali nell’Event Marketing. La microfiliera dell'asparago in Friuli Venezia Giulia. 1-gen-2011 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Measuring the reactivity of bilingual consumers to an alternative use of language. A case study for the region Friuli Venezia Giulia 1-gen-2012 Sillani, Sandro; Rosa, Franco; Nassivera, Federico
Metodi di marketing quantitativo 1-gen-2012 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Marketing della filiera dei crostacei 1-gen-2012 Nassivera, Federico
ASSESSMENT OF CUSTOMER SATISFACTION AT FARM GATE MARKETS 1-gen-2012 Rosa, Franco; Nassivera, Federico
Marketing relazionale nella filiera delle agroenergie 16-apr-2012 Nassivera, Federico
Consumer perceptions and motivations in choice of minimally processed vegetables: the case of lamb’s lettuce (Valerianella Locusta (L.) 1-gen-2013 Nassivera, Federico; Sillani, Sandro
The Recent Crisis Impact on the Economies of Some Countries of Central and Eastern Europe 1-gen-2013 Lokar, A; Bajzikova, B; Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
A conceptualization of the relationships between quality, satisfaction, behavioral intention and awareness of a festival 1-gen-2013 Mason, Michela Cesarina; Nassivera, Federico
Gli attributi intrinseci ed estrinseci della qualità dei prodotti agroalimentari fra customer satisfaction e loyalty. Riflessioni teoriche e analisi di un caso studio 1-gen-2014 Nassivera, Federico; Mason, Michela Cesarina
Consumer behavior in choice of minimally processed vegetables and implications for marketing strategies 1-gen-2015 Sillani, Sandro; Nassivera, Federico
Consumer perceptions and motivations in choice of minimally processed vegetables: a case study in Italy 1-gen-2015 Nassivera, F.; Sillani, Sandro
Market opportunities for social farms 1-gen-2016 Bassi, I; Nassivera, F; Piani, L.
Consumer attitudes towards social farm foods 1-gen-2016 Bassi, Ivana; Nassivera, Federico; Piani, Lucia
Mostrati risultati da 1 a 20 di 53
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile